تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


    طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتری در حوزه پولی و بانکی

    نویسنده :

    حسن عاشقی، دانشجوی دکترای مدیریت و پژوهشگر منتخب نظام پولی و بانکی 

    حجت اله دهقان، کارشناس ارشد مدیریت و کارشناس پژوهش

    چکیده

    هدف مقاله حاضر، شناسایی مولفه ها/عوامل و مشاخص های مربوط به سنجش تجربه مشتریان به منظور طراحی مدلی کاربردی برای مدیریت تجربه مشتریان در در حوزه پولی و بانکی است. برای نیل به این مقصود در یک مرحله، با رویکرد فراتحلیلی، ادبیات و پیشینه موضوع"مدیریت تجربه"در پایگاه های اطلاعاتی، کتابخانه ها، اسناد و گزارش ها مورد مطالعه و در مرحله دوم، با رویکرد اکتشافی عوامل و مولفه های مدیریت تجربه از نگاه گروه کانونی و برخی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

     یافته های مطالعه بیانگر این است 9 عامل و مولفه و بیش از 53 شاخص در طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتریان در حوزه حوزه پولی و بانکی مطرح است.

    در یک برداشت کلی می توان نتیجه گرفت برای مدیریت تجربه در حوزه پولی و بانکی و طراحی مدل برای سجش تجربه مشتریان، توجه به عناصری که در نقطه تماس مشتری با بانک مثل منابع انسانی، منابع فیزیکی، محصولات و خدمات، تعامل با مشتریان دیگر، درگاه و فضاهای اینترنتی و غیره مطرح هستند،ضروری است.

    کلید واژه ها : مدیریت تجربه ، بانک و مشتری


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : تجربه ,مدیریت ,پولی ,حوزه ,طراحی ,بانکی ,مدیریت تجربه ,حوزه پولی ,طراحی مدلی ,سنجش تجربه ,تجربه مشتریان ,برای مدیریت تجربه ,سنجش تجربه مشتریان ,س ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز جمعه 5 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر