تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتری در حوزه پولی و بانکی/عاشقی حسن

    طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتری در حوزه پولی و بانکی

    نویسنده :

    حسن عاشقی، دانشجوی دکترای مدیریت و پژوهشگر منتخب نظام پولی و بانکی 

    حجت اله دهقان، کارشناس ارشد مدیریت و کارشناس پژوهش

    چکیده

    هدف مقاله حاضر، شناسایی مولفه ها/عوامل و مشاخص های مربوط به سنجش تجربه مشتریان به منظور طراحی مدلی کاربردی برای مدیریت تجربه مشتریان در در حوزه پولی و بانکی است. برای نیل به این مقصود در یک مرحله، با رویکرد فراتحلیلی، ادبیات و پیشینه موضوع"مدیریت تجربه"در پایگاه های اطلاعاتی، کتابخانه ها، اسناد و گزارش ها مورد مطالعه و در مرحله دوم، با رویکرد اکتشافی عوامل و مولفه های مدیریت تجربه از نگاه گروه کانونی و برخی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

     یافته های مطالعه بیانگر این است 9 عامل و مولفه و بیش از 53 شاخص در طراحی مدلی برای سنجش تجربه مشتریان در حوزه حوزه پولی و بانکی مطرح است.

    در یک برداشت کلی می توان نتیجه گرفت برای مدیریت تجربه در حوزه پولی و بانکی و طراحی مدل برای سجش تجربه مشتریان، توجه به عناصری که در نقطه تماس مشتری با بانک مثل منابع انسانی، منابع فیزیکی، محصولات و خدمات، تعامل با مشتریان دیگر، درگاه و فضاهای اینترنتی و غیره مطرح هستند،ضروری است.

    کلید واژه ها : مدیریت تجربه ، بانک و مشتری


    این مطلب تا کنون 51 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 28 تير 1395 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز یکشنبه 30 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55487
  • تعداد مطالب :160749
  • بازدید امروز :244119
  • بازدید داخلی :20298
  • کاربران حاضر :158
  • رباتهای جستجوگر:346
  • همه حاضرین :504

تگ های برتر